Увійти
27.05.2016

Доступ в чаті Бітрікс24 новому співробітнику за всі попередні дні

Напевно ви знаєте, що при додаванні нового користувача в чат на корпоративному порталі Бітрікс24 (коробка), попереднє листування йому не видно - такі стандартні параметри.

Якщо ж Вам потрібно, щоб новий співробітник бачив обговорення, які відбувалися до його появи, налаштовується це наступним чином:

1. Заходимо в модуль Веб-месенджер (Настройки - Налаштування продукту - Налаштування модулів - Веб-месенджер);

2. Вибираємо зі списку "При запрошенні користувача в чат, йому доступна історія повідомлень" пункт "з першого повідомлення".

chat bitrix 24

Все добре, тепер новому учаснику чату видно листування за попередні дні.

Повернення до списку