Увійти
05.09.2007

Статейний маркетинг

Як не крути, люди приходили, приходять і будуть приходити в інтернет за інформацією. І, розвиваючись в інтернет-середовищі, бізнес зобов'язаний враховувати сей важливий факт. Однак дана обов'язок ніколи не буде обтяжують, якщо використовувати її собі на благо. Інтернет – це ринок. Тобто на ньому, як і на звичайному ринку, реклама повинна працювати. Щоб вона дійсно працювала, достатньо всього лише заповзято поєднувати трьох китів будь-якого інтернет-бізнесу - вашу потребу заявити про себе, медійні та технічні можливості віртуального середовища і потреба відвідувачів отримати потрібну їм інформацію.

Реклама рекламі рознь

У чому полягає основна перевага інтернет-реклами перед традиційною? У більш ефективні методи донесення інформації до аудиторії. У чому ефективність? В першу чергу, у величезних можливостях впливу на цільову аудиторію. Традиційна реклама дорога, консервативна і нав'язлива; інтернет-реклама - мобільна, менш затратна і здатна донести інформацію саме до тих користувачів Мережі, яких вона дійсно зараз цікавить. Розміщення інформації на тематичних порталах, розміщення банерів в спеціальних розділах, контекстна реклама, і, нарешті, пошукова оптимізація вже сьогодні оцінюються багатьма менеджерами як найбільш перспективні напрямки просування товару і послуг.

Линки, слова и интернет-маркетинг

За недовгий, але вельме бурхливий час еволюції інтернет-бізнесу було випробувано, доведено до досконалості або відкинуто через непотрібність значна кількість способів (а іноді й відвертих вивертів), що дозволяють ефективно заявити про себе в Мережі. Намагаючись тим чи іншим способом збільшити свій трафік (іншими словами - відвідуваність власного інтернет-ресурсу), треба в першу чергу прислухатися до світової статистики, яка говорить: основна маса користувачів інтернету шукає інформацію всього двома способами - шляхом складання запиту в пошуковій системі (для Рунета це насамперед Яндекс, Рамблер і Гугл) і шляхом переходу по лінками (від англ «Link» – посилання) з одного сайту на інший. Так вийшло, що професійне пошукове просування, тобто підняття вашої позиції в ведучих пошукових машин величезне значення надає тим же самим лінками. Це пов'язано з тим, що алгоритми пошукових машин, оцінюючи відповідність вашого сайту того чи іншого запиту, математично підраховують кількість і умовну «вартість» лінків на ваш сайт з інших сайтів. Таким чином, лінки мимоволі стають наріжним каменем вашої популярності в Мережі.

Однак відразу варто підкреслити одну принципову «але!». Сьогодні все більша увага приділяється не кількості, а якості посилань. Наприклад, посилання з сайту, схожого з вашим змісту, здатна принести вам більше очок в очах деяких пошукових машин, ніж посилання з сайту зовсім іншої тематики. У пошуку рішення простої задачі одержання найбільш «вагомих» посилань пошукові оптимізатори почали застосовувати один з найбільш дієвих на сьогодні методів просування веб-сайту, а саме, написання статей і розміщення їх на тематичних ресурсах або на популярних ресурсах з високою відвідуваністю. Таким чином, побивається відразу ціле стадо зайців: стаття цікавого змісту дає відвідувачам інтернету потрібну інформацію (за якою вони, власне, і прийшли), розповідає про вас і включає посилання на ваш веб-сайт, за якими до вас можуть заглянути зацікавилися відвідувачі. Зазначені посилання, в свою чергу, підвищують вашу «цінність» в очах пошукових машин і, зауважимо, роблять це найбільш природним чином (бо як пошукові машини стоять на варті тих самих відвідувачів мережі, які шукають потрібну і корисну для себе інформацію). Підсумок, ви купуєте шукану популярність, популярність і, можливо (якщо зміст ваших статей досить продумано), довіра відвідувачів. Пошукові машини ставляться до вас прихильно. Коло замкнулося. Вівці ситі, вовки цілі.

У рунеті метод підвищення трафіку шляхом написання та розміщення спеціальних статей тільки починає набувати популярність, тоді як на Заході він вже щосили використовується і вважається (із зазначених вище причин) одним з найбільш вигідних в довгострокових перспективах. Статейний маркетинг, на сьогодні, це, мабуть, сама чесна реклама в Мережі. Якщо статті будуть унікальними, дійсно інформативними і корисними для користувача, інші сайти з задоволенням розмістять їх, вказавши першоджерело. Крім того, статтями можна обмінюватися або розміщувати їх в інформаційних розділах популярних сайтів на платній основі. Тим не менш, взявши вищесказане на замітку, слід пам'ятати, що, як і будь-який інший метод пошукової оптимізації, «Статейное» просування вимагає знання певних законів і тонкощів. І для початку слід врахувати, що основним недоліком даного способу просування буде трудомісткість процесу, яка полягає в тому, що текст вихідної статті повинен бути написаний, при цьому повинен бути якісно написаний (бути цікавим, що містить потрібну інформацію і наповненим ключовими словами і посиланнями). Крім того, текст повинен бути розміщений на інших сайтах. І якщо перша частина процесу - написання - повинна бути зроблена вручну, то друга - розміщення - цілком може бути автоматизована. Останнє, безсумнівно, скоротить ваші тимчасові витрати і полегшить вам життя, якщо статтю треба розмістити (а сьогодні вже є така можливість) на сотнях і, навіть, тисячах веб-ресурсах.

Паличка-виручалочка

Багаті можливості статейного маркетингу залучили фахівців інтернет-маркетингу, займаються розробками спеціального програмного забезпечення для просування в Мережі. З'явилися програми цілком можуть взяти на себе завдання розміщення вашої статті в різних інтернет-ресурсах, витрачаючи на кожен випадок всього десяток-другий секунд. Такі програми можуть бути самостійними, проте особливу цінність вони набувають, будучи включеними в єдину глобальну платформу, яка містить всі інструменти, необхідні для просування вашого сайту в інтернеті. З моменту початку розвитку в російському секторі Мережі пошукового та іншого просування пройшло не так вже багато часу, тому ми позбавлені багатого вибору західного англомовного ринку подібного програмного забезпечення. Тим не менш, NetPromoter - одна з провідних компаній даного сектора послуг в рунеті, недавно випустила прес-реліз, що повідомляє про вихід нової версії програми для комплексного аналізу, просування і управління веб-ресурсом Page Promoter 7.6. У дану версію вперше вбудований модуль «Розміщення статей», створений виключно для того, щоб допомогти вам розмістити свої статті на численних тематичних ресурсах. Дана програма дозволяє проводити повний спектр робіт з статейному маркетингу, починаючи з етапу підготовки статей до розміщення (оптимізації тексту статті під ключові слова та проставлення потрібних посилань) і закінчуючи аналізом спеціального, згенерованого програмою звіту «про виконану роботу». База тематичних ресурсів представлена у вигляді деревовидного списку, в якому кожна гілка об'єднує групу ресурсів схожої тематики. За словами творців програми, вона дозволяє розміщувати статті навіть на тих ресурсах, які вимагають реєстрації та введення захисного коду. Крім того, програма також дозволяє аналізувати всю інформацію про вдалі і невдалі спроби розміщення ваших статей і, відповідно, вносити необхідні коректування перед повторним розміщенням.

Безсумнівно, що вихід подібної програми в рамках багато років створюваного, доповнює й розвиває компанією NetPromoter комплексу програм для просування сайту в мережі свідчить про те, що рунет дійсно «доріс» до статейного маркетингу і перейнявся можливостями його ефективного використання. Крім того, вбудовування подібного модуля в цілісний і потужний комплекс програм, створених для просування сайту в інтернеті, значно розширює можливості як самої програми, так і всього комплексу в цілому.

Теорія і практика

Оскільки програми комплексу Page Promoter вже досить давно на ринку і широко відомі користувачам, які займаються просуванням сайтів, слід підкреслити, що умови поновлення старих версій не змінилися: для нової редакції перехід на нову версію програми для зареєстрованих користувачів Page Promoter Експерт відбувається безкоштовно

Що стосується властивостей і здібностей нової програми, то вони будуть детально розглянуті на семінарі серії безкоштовних семінарів "Аналіз, просування і управління ресурсом в Інтернеті", який проводитиметься в Москві 20 вересня 2007 за участю компаній NetPromoter та UnMedia. На семінарі будуть підняті питання просування сайтів в інтернеті, аналізу аудиторії сайту та оцінки ефективності рекламних кампаній за допомогою програмних інструментів. Як це зазвичай практикується на подібних семінарах, всім учасникам буде надана унікальна можливість отримати безкоштовний аналіз власного ресурсу від компанії NetPromoter, в якому будуть розглянуті основні недоліки сайту. Всі виявлені помилки можна обговорити прямо на семінарі з провідними фахівцями в галузі пошукової оптимізації.

Поряд з бурхливим зростанням електронного бізнесу одним з важливих явищ стало розвиток нового напряму в маркетингу - інтернет-маркетингу. Як показує накопичений досвід,,  досягнення успіху тут невідривно пов'язане з можливостями спеціального програмного інструментарію, створеного для того, щоб автоматизувати, координувати і оцінювати всі процеси електронної комерції. Саме використання комп'ютерних програм дозволяє не тільки підвищити ефективність бізнесу і скоротити витрати, а й розширити сферу впливу, обійти конкурентів і, в підсумку, отримати від будь-яких інтернет-вкладень реальний дохід.

Повернення до списку