Увійти
01.06.2016

Оптимальна довжина тайтла дорівнює 60 символам

Оптимальна довжина тайтла становить щонайбільше 60 символів. До такого висновку прийшли аналітики Moz, грунтуючись на результатах аналізу 10 тис. Пошукових запитів та 90 тис. Заголовків фрагментів сторінок в Google.

оптимальная длина тайтла

В даний час Google тестує розширення колонки результатів пошуку з 512 до 600 пікселів (на 17%). За рахунок цього зміни довжина тайтлів збільшилася з 50-60 символів до 70-71, а метаописания сторінок можуть досягати 278 символів.

Незважаючи на це зміна, в Moz рекомендують дотримуватися довжини тайтла в максимум 60 символів. Якщо бути точними, то навіть 57 + 2, тобто 59 символам. В інших випадках Google може «урізати» текст, укладений в тег title.

Аналітики Moz встановили, що тестування збільшеного розміру пошукових сніпетів тягне за собою ряд складнощів:

1. Ширина символів різниться. У пошуковій видачі Google використовується шрифт Arial, який є пропорційним. Іншими словами, різні символи займають різний простір. Загальна ширина вимірюється в пікселях, а не символах. Тому опис сторінки може з'явитися у видачі в урізаному варіанті, навіть якщо за кількістю знаків його довжина допустима.

2. Google вкорочує тайтли, що не обриваючи слова. Раніше при скороченні заголовка сторінки пошуковик міг обрізати текст на півслові, тепер же він скорочує пропозиції, які не обриваючи слова. В результаті власник сайту може отримати у видачі набагато коротший заголовок сниппета сторінки.

3. Google додає в тайтли назви брендів. В результаті текст заголовка коротшає

В ходе проведения исследования команда Moz установила следующие закономерности:

  • 55% укороченных тайтлов = 63 (+2) символа;
  • 91% укороченных тайтлов = 57 (+2) знаков;
  • 95% укороченных тайтлов = 55 (+2) знаков;
  • 99% укороченных тайтлов = 48 (+2) символов.
Повернення до списку