Увійти
05.05.2016

Pinterest купив сервіс «розумних» посилань URX

Pinterest купив стартап URX, що працює в області мобільної реклами. За словами представників компанії, метою придбання була технологія, а команда сервісу. Фінансові умови угоди не розголошувалися.

pinterest

Компанія URX була заснована в 2013 році як мобільна рекламна мережа. Вона спеціалізувалася на показі релевантних товарних оголошень на мобільних пристроях. У 2014 році розробники URX представили новий функціонал для рекламодавців - «розумні» посилання OmniLinks. При кліці на таке посилання користувач зможе перейти на конкретний екран конкретного додатка. У число клієнтів стартапу входять The Huffington Post, SPIN, Spotify і Fetch.

Згідно з умовами угоди з Pinterest, URX закриє свій рекламний сервіс. Конкретні терміни, коли це станеться, представники компанії не назвали.

«URX був заснований, щоб допомогти людям знаходити контент всередині додатків. Відшукання контенту - одна з найбільших проблем в Мережі, а Pinterest здатний розв'язати цю проблему в небаченому раніше масштабі », - коментує угоду один із засновників проекту Джон Міліновіч, який займе посаду менеджера по продукту в Pinterest.

У свою чергу в Pinterest сподіваються, що придбання команди URX допоможе поліпшити пошуковий і рекомендаційний функціонал в рамках сервісу.

«Наша мета - створення корисного і релевантного функціоналу, за допомогою якого люди зможуть відкривати нові ідеї та втілювати їх в реальність. Команда URX допоможе нам прискорити роботу над цим завданням. Її члени є лідерами в таких питаннях як розуміння мобільного контенту, рекомендації, монетизація і пошук », - зазначив глава по продукту Pinterest Джек Чоу (Jack Chou).

За весь період свого існування URX привернув $ 15,1 млн. фінансування від таких інвесторів, як GV, First Round, CrunchFund, Betaworks, Accel, Y Combinator, SV Angel, Maverick Capital і Joe Montana.

Повернення до списку