Підтримка і модернізація сайтів розроблених на платформі Бітрікс

Компанія ТОВ «Артвізіком-Плюс» пропонує професійні послуги, модернізації та технічної підтримки сайтів та корпоративних порталів на Бітрікс.

Наша студія є сертифікованим партнером компанії Бітрікс, а також учасником програми моніторингу якості впровадження.

Кваліфікація нашої команди дає можливість нам програмувати сайти, що відповідають всім сучасним вимогам.

Підтримка сайтів і Інтернет магазинів на Бітрікс. студія PromoSite.ua

Ми беремо на підтримку і доопрацювання сайти клієнтів в не залежності розроблені вони нами чи ні.

Наші співробітники щодня працюють з сайтами клієнтів, оновлюють інформацію, готують і розміщують банери, додають нові розділи і функції, проводять консультації, виправляють помилки які виникли та багато іншого.

Велика частина наших клієнтів, після закінчення розробки сайту на Бітрікс, активно користуються послугою підтримки, так як це дозволяє їм розвивати проект і підтримувати його актуальність.

Включені види робіт

На підтримку в залежності від пакета або ваших потреб можна включити такі роботи, для зручності ми їх розділили по типам.

Програмування

Розширення функціоналу сайту, інтеграція з ERP, 1С, платіжними системами, службами доставки, картами та іншими внесеними сервісами. Розробка індивідуального функціонала, компонентів і модулів. Адаптивна верстка. Прискорення роботи сайту, впровадження SEO рекомендацій.

Технічна підтримка

Моніторинг та відновлення доступності і працездатності сайту у випадку збоїв. Усунення виявлених помилок, видалення виявлених вірусів, оновлення ядра CMS системи. Резервне копіювання даних і їх відновлення при необхідності.

Взаємодія з хостинг-провайдером

Спілкування з технічною підтримкою хостингу, настроювання й адміністрування сервера, оптимізація під Бітрікс.

Навчання та консультації

Навчання роботі з CMS Бітрікс Ваших співробітників. Консультації по можливостям системи і оптимальних варіантів вирішення поставлених завдань.

Управління контентом

Оновлення інформації на сайті, створення нових сторінок і розділів, наповнення каталогу, зміна структури, автоматизація наповнення та оновлення каталогу і її підтримка.

Рекомендації

Інформування клієнта про появу нового функціоналу і поради щодо його використання для поліпшення проекту, рекомендації щодо розвитку сайту.

Вартість підтримки сайту

Клієнтам ми пропонуємо тарифи, з абонентською платою які включають в себе резервний час для проведення робіт, а також погодинний тариф і депозит. Вибрати оптимальний тарифний план можна виходячи з Ваших цілей, наші консультанти готові розглянути завдання і допомогти з вибором. Для цього заповніть форму заявки на сайті або зв'яжіться з нами по телефону.

Погодинний тариф
Назва Погодинний тариф
Вартість В рамках даного тарифу Ви оплачується тільки фактично відпрацьований час.
Ставка години роботи фахівця 1200 грн.
Час постановки в роботу залежить від завантаженості технічного відділу.
Гарантія 30 днів.
Абонентська плата

Всі тарифи з абонентською платою мають більш низьку вартість години роботи, включають в себе гарантоване виділення ресурсів 5, 15, 30 і більше годин, все невикористане час згорає в кінці місяця. Мінімальне замовлення тарифів "Абонентська плата" 3 місяці.

Назва Абонентська плата «Мінімальний» Абонентська плата «Старт» Абонентська плата «Стандарт»
Вартість 10 400 грн./міс. 15 300 грн./міс. 30 000 грн./міс.
Ставка години роботи фахівця включеного часу 1040 грн. 1020 грн. 1000 грн.
Ставка години роботи додаткового часу 1100 грн. 1070 грн. 1040 грн.
Зарезервовано 10 годин. 15 годин. 30 годин.
Час постановки в роботу до 24 годин. до 8 годин. до 6 годин.
Гарантія 30 днів. 30 днів. 60 днів.
Депозит

Якщо Вас цікавить тариф, в якому б були присутні гарантоване виділення ресурсів, була низька вартість години роботи, а часом не згорали по закінченню місяця, тоді цей варіант для Вас.

Назва Депозит
Вартість 54 000 грн.
Ставка години роботи фахівця 900 грн.
Ставка години роботи додаткового часу 1000 грн.
Зарезервовано 60 годин.
Час постановки в роботу до 8 годин.
Термін дії 1 рік.
Гарантія 30 днів.

Для всіх тарифів:

Термінові роботи, робота у вихідні дні і неробочий час - можливі за домовленістю і розраховуються за подвоєною ставкою.

Схема роботи

1. Для вашого проекту буде виділено аккаунт менеджер, з яким Ви будете взаємодіяти в роботі, поставити задачу менеджеру, Ви можете використати будь-який зручний канал комунікацій: таск-менеджер, електронну пошту, skype, viber, телефон.

2. Після постановки задачі наш співробітник задає уточнюючі питання і дає оцінку необхідного часу на реалізацію.

3. Після отримання інформації, Ви стверджуєте обсяг і ми приступаємо до роботи.

4. Оцінка задачі в часах озвучується виделкою від і до, якщо ми виконаємо роботи швидше, то в рахунок буде включено тільки фактичний час, якщо ж нам знадобиться більше часу, то в розрахунок буде братися наша оцінка.

5. В кінці місяця ми надаємо звіт, про використаний час в рамках тарифного плану з детальним розшифруванням за задачами.

Якщо у Вас виникли питання по даній послузі або тарифних планах, Ви можете задати їх по електронній пошті або телефону.