Підтримка і модернізація сайтів розроблених на платформі Бітрікс
Компанія ТОВ «Артвізіком-Плюс» пропонує професійні послуги, модернізації та технічної підтримки сайтів та корпоративних порталів на Бітрікс.
Наша студія є сертифікованим партнером компанії Бітрікс, а також учасником програми моніторингу якості впровадження.
Кваліфікація нашої команди дає можливість нам програмувати сайти, що відповідають всім сучасним вимогам.
Ми беремо на підтримку і доопрацювання сайти клієнтів в не залежності розроблені вони нами чи ні.
Наші співробітники щодня працюють з сайтами клієнтів, оновлюють інформацію, готують і розміщують банери, додають нові розділи і функції, проводять консультації, виправляють помилки які виникли та багато іншого.
Велика частина наших клієнтів, після закінчення розробки сайту на Бітрікс, активно користуються послугою підтримки, так як це дозволяє їм розвивати проект і підтримувати його актуальність.
Включені види робіт
На підтримку в залежності від пакета або ваших потреб можна включити такі роботи, для зручності ми їх розділили по типам.
Програмування
Розширення функціоналу сайту, інтеграція з ERP, 1С, платіжними системами, службами доставки, картами та іншими внесеними сервісами. Розробка індивідуального функціонала, компонентів і модулів. Адаптивна верстка. Прискорення роботи сайту, впровадження SEO рекомендацій.
Технічна підтримка
Моніторинг та відновлення доступності і працездатності сайту у випадку збоїв. Усунення виявлених помилок, видалення виявлених вірусів, оновлення ядра CMS системи. Резервне копіювання даних і їх відновлення при необхідності.
Взаємодія з хостинг-провайдером
Спілкування з технічною підтримкою хостингу, настроювання й адміністрування сервера, оптимізація під Бітрікс.
Навчання та консультації
Навчання роботі з CMS Бітрікс Ваших співробітників. Консультації по можливостям системи і оптимальних варіантів вирішення поставлених завдань.
Управління контентом
Оновлення інформації на сайті, створення нових сторінок і розділів, наповнення каталогу, зміна структури, автоматизація наповнення та оновлення каталогу і її підтримка.
Рекомендації
Інформування клієнта про появу нового функціоналу і поради щодо його використання для поліпшення проекту, рекомендації щодо розвитку сайту.
Вартість підтримки сайту
Клієнтам ми пропонуємо тарифи, з абонентською платою які включають в себе резервний час для проведення робіт, а також погодинний тариф і депозит. Вибрати оптимальний тарифний план можна виходячи з Ваших цілей, наші консультанти готові розглянути завдання і допомогти з вибором. Для цього заповніть форму заявки на сайті або зв'яжіться з нами по телефону.
Погодинний тариф
Назва | Погодинний тариф |
---|---|
Вартість | В рамках даного тарифу Ви оплачується тільки фактично відпрацьований час. |
Ставка години роботи фахівця | 1200 грн. |
Час постановки в роботу | залежить від завантаженості технічного відділу. |
Гарантія | 30 днів. |
Абонентська плата
Всі тарифи з абонентською платою мають більш низьку вартість години роботи, включають в себе гарантоване виділення ресурсів 5, 15, 30 і більше годин, все невикористане час згорає в кінці місяця. Мінімальне замовлення тарифів "Абонентська плата" 3 місяці.
Назва | Абонентська плата «Мінімальний» | Абонентська плата «Старт» | Абонентська плата «Стандарт» |
---|---|---|---|
Вартість | 10 400 грн./міс. | 15 300 грн./міс. | 30 000 грн./міс. |
Ставка години роботи фахівця включеного часу | 1040 грн. | 1020 грн. | 1000 грн. |
Ставка години роботи додаткового часу | 1100 грн. | 1070 грн. | 1040 грн. |
Зарезервовано | 10 годин. | 15 годин. | 30 годин. |
Час постановки в роботу | до 24 годин. | до 8 годин. | до 6 годин. |
Гарантія | 30 днів. | 30 днів. | 60 днів. |
Депозит
Якщо Вас цікавить тариф, в якому б були присутні гарантоване виділення ресурсів, була низька вартість години роботи, а часом не згорали по закінченню місяця, тоді цей варіант для Вас.
Назва | Депозит |
---|---|
Вартість | 54 000 грн. |
Ставка години роботи фахівця | 900 грн. |
Ставка години роботи додаткового часу | 1000 грн. |
Зарезервовано | 60 годин. |
Час постановки в роботу | до 8 годин. |
Термін дії | 1 рік. |
Гарантія | 30 днів. |
Для всіх тарифів:
Термінові роботи, робота у вихідні дні і неробочий час - можливі за домовленістю і розраховуються за подвоєною ставкою.
Схема роботи
1. Для вашого проекту буде виділено аккаунт менеджер, з яким Ви будете взаємодіяти в роботі, поставити задачу менеджеру, Ви можете використати будь-який зручний канал комунікацій: таск-менеджер, електронну пошту, skype, viber, телефон.
2. Після постановки задачі наш співробітник задає уточнюючі питання і дає оцінку необхідного часу на реалізацію.
3. Після отримання інформації, Ви стверджуєте обсяг і ми приступаємо до роботи.
4. Оцінка задачі в часах озвучується виделкою від і до, якщо ми виконаємо роботи швидше, то в рахунок буде включено тільки фактичний час, якщо ж нам знадобиться більше часу, то в розрахунок буде братися наша оцінка.
5. В кінці місяця ми надаємо звіт, про використаний час в рамках тарифного плану з детальним розшифруванням за задачами.
Якщо у Вас виникли питання по даній послузі або тарифних планах, Ви можете задати їх по електронній пошті або телефону.